Klachten aan je bewegingsapparaat?

Manuele therapie helpt

Met manuele therapie helpen de professionele therapeuten bij Fysio Couperus bij klachten aan je bewegingsapparaat. Heb je last van pijn, een geblokkeerd gevoel of en/ of bewegingsbeperkingen in de gewrichten van je armen of benen of heb je klachten in je rug of nek? Onze getrainde manueel therapeuten kunnen je helpen om functiestoornissen van gewrichten te laten verdwijnen of verminderen.

• Onze therapeuten kijken niet alleen naar je klacht, maar ook naar het ontstaan.
  • Wij helpen je om gewrichtsklachten op te lossen of wanneer dit niet mogelijk is te verminderen.
  • Wij helpen je met goede adviezen om klachten in de toekomst te voorkomen.

Pijn of een stijf gevoel in je lichaam?

Manuele therapie helpt je in beweging

Pijn of een stijf gevoel in je lichaam kan ontzettend vervelend zijn. Het ontneemt je het plezier in bewegen. Wanneer je pijn en/of een verminderde functie hebt van de gewrichten van je armen, benen of de wervelkolom kan manuele therapie je helpen.

Fysiotherapie Couperus heeft jarenlange ervaring in manuele therapie en staat aan je zijde bij de meest voorkomende gewrichtsklachten. Denk hierbij aan nek- en schouderpijn, klachten hoog of laag in je rug of borst, pijn in je benen of duizeligheid en hoofdpijn. Onze manueel therapeut zoekt naar de oorsprong van de klachten en stelt een individueel behandelplan samen. Daarna wordt door middel van mobilisatie of manipulatie het geblokkeerde gevoel in de gewrichten aangepakt. We doen er alles aan om jou het plezier in bewegen terug te geven.

Vraag een consult aan

Plan jouw manuele therapie vandaag nog

Pijnklachten en een verminderde bewegelijkheid van een gewricht, wat een geblokkeerd gevoel kan geven zijn ontzettend vervelend. Het ontneemt je het plezier in bewegen, dus zorg ervoor dat je er niet te lang mee blijft rondlopen. Onze ervaren manueel therapeuten staan graag voor je klaar.